In mei 2021 is het bedrijf overgenomen voor €4.000,- door de ondernemer die potentie ziet in het product, het concept en het op de juiste manier op de markt wil brengen. De onderneming is een bedrijf dat goede kwaliteit wijn in blik verkoopt en heeft de rechtsvorm B.V.. Om de productie op te starten is er een startkapitaal nodig van €30k. Er is een officiële overeenkomst, privacyverklaring en algemene voorwaarden opgesteld door een jurist voor de onderneming.
Het bedrijf richt zich voornamelijk op millennials, die nieuwe producten makkelijk adopteren en veel actief zijn op social media. De wijnmarkt is aan het ontwikkelen en accepteert dat wijn niet alleen uit een fles hoeft te komen. Wijn in blik heeft voordelen, zoals het behouden van de smaak door de speciale coating aan de binnenkant, de mogelijkheid om het makkelijk mee te nemen en snel te koelen, en de blikken zijn 100% recyclebaar. Er wordt minder wijn weggegooid in vergelijking met een fles. In andere landen, zoals Amerika, Zuid-Afrika, Engeland en Australië, is wijn in blik al een norm geworden. De onderneming heeft als missie om wijn in blik een norm te laten worden in Nederland en wil in de toekomst ook internationaal gaan.
De onderneming richt zich in eerste instantie op de touringcar-, festival- en sportverenigingsmarkt, waar wijn-uit-blik kansen biedt omdat deze markt nog niet betreden is. Touringcars mogen geen wijn uit flessen verkopen i.v.m. wetgeving en wijn-uit-blik biedt daarom een uitkomst. Festivals en sportverenigingen hebben voordelen bij het schenken van drank uit blikjes, zoals minder kans op ongevallen door scherven en de duurzaamheid en comfortfactor van blikjes. Sportverenigingen hebben daarnaast ook voordelen zoals festivals en mogen men met een blikje langs de kant staan of op de tribune zitten tijdens de wedstrijd.
De onderneming heeft een samenwerking aangegaan met een wijnmaker die bekend staat om het maken van heerlijke wijnen van goede kwaliteit. Deze wijnproducent koopt hun druiven in bij de beste wijnboeren in Europa en mixt deze om verschillende smaken aan te bieden. Het bedrijf heeft veel ervaring en weet precies welke druiven met elkaar gemixt moeten worden om tot een heerlijke wijn te komen. Enkele restaurants met een Michelin-ster en KLM behoren tot de klanten van deze wijnproducent. De wijn waarmee de onderneming gaat beginnen is een blend van Verdejo, Sauvignon Blanc en Pinot Blanc uit 2021 en zal in een blik van 250 ml worden verkocht. Om de blikken te laten produceren, moeten er minimaal 10.000 blikken worden afgevuld. De eerste 200 blikken zullen worden weggegeven aan bestaande organisaties om kennis te maken met de blik, de wijn en de onderneming.