Er is een bewezen enorme vraag naar gezonder, duurzamer en snel eten vanuit met name de millennial doelgroep. Deze startup onderscheidt zich door aan deze vraag te voldoen. Ze zijn al 2 jaar operationeel en hebben ruim 50.000 maaltijden verkocht en worden ontzettend hoog gewaardeerd online (4.7+). De verkoop is zowel fysiek, pick-up & delivery. Het gaat met name om Aziatisch geïnspireerde warme maaltijden.
Business Model:
Het business model van deze startup is een bewezen en schaalbaar fast food concept met de nadruk op healthy & sustainable. Ze verkopen producten direct aan klanten met 75% marge.
Type klant:
Gewenste Investeerder:
USP’s:
Benodigd Kapitaal:
Investeringsbehoefte:
Sector:
Bedrijfsfase:
Aantal Founders:
Aantal werknemers:
Ervaring Founders:
Huidige omzet (maandelijks):
Omzet (Prognose) komende 12 maanden:
Omzet (Prognose) maand 13 – 24:
Huidige kosten (maandelijks):
Reeds toegezegde financiering in deze ronde:
Overige relevante informatie: