Deze onderneming introduceert een hippe manier van adverteren waarbij de concurrentie minimaal is! Wij hebben een formule on...

Benodigd kapitaal
Maandelijkse omzet
Minimale ticketsize
Sector(en)
Met een geschiedenis van meer dan 500 jaar is koffie uitgegroeid tot een van de meest iconische dranken ter wereld. In 1450 openden de eerste koffiehuizen in Istanbul en sindsdien heeft koffie zich over de hele wereld verspreid. Het zal je misschien verbazen dat de allereerste koffie die ooit werd gezet, Turkse koffie was.
Turkse koffie is nog steeds een van de meest populaire koffies ter wereld. Meer dan 1 miljard mensen in meer dan 60 landen genieten dagelijks van een heerlijke kop Turkse koffie. Er is echter een opmerkelijk aspect aan de bereiding van Turkse koffie. Hoewel Turkse koffie wordt geserveerd in meer dan 900.000 horecagelegenheden over de hele wereld, gebruiken deze locaties momenteel alleen plastic consumentenkoffiemachines. Dat betekent dat ze koffie zetten met voorgemalen en verpakte koffie, terwijl espresso juist versgemalen koffie gebruikt. En dat is een van de vele vernieuwende punten waarin wij ons onderscheiden.
Wij hebben de allereerste professionele Turkse koffiemachine ontwikkeld die de Turkse koffie op professioneel niveau bereidt, met versgemalen koffie en gefilterd water. Koffie en water worden beide geleverd in de gewenste hoeveelheid. Met de ingebouwde weegschaal wordt er iedere keer weer een consistent smaak- en kwaliteitsniveau van de koffie behaald. En dit is een revolutionaire stap voorwaarts voor de Turkse koffie-industrie en we zijn ervan overtuigd dat onze innovatie ons een ongeëvenaarde concurrentiepositie geeft op de markt.
We zijn momenteel op zoek naar een financiering van minimaal €500.000 om het MVP te realiseren. Bij het ophalen van de maximale investering van €3.000.000 zullen we de hierboven genoemde vervolgstappen uitvoeren en onze positie in de markt verder versterken.
Ons doel is om professionele Turkse koffiemachines en koffiemolens te ontwikkelen en te leveren aan hotels, cafés en restaurants in meer dan 60 landen, waaronder Turkije, Griekenland, Saudi-Arabië, Qatar, Koeweit, de Verenigde Arabische Emiraten, Israël, Egypte, Cyprus en de Balkan.
Daarnaast richten wij ons op landen waar grote populaties van Turkse, Arabische, Griekse, Israëlische en Balkan gemeenschappen wonen, zoals in Noordwest-Europa, Rusland en de Verenigde Staten.
Ons bedrijf heeft geen directe concurrenten op het gebied van professionele Turkse koffiemachines. Hoewel er fabrikanten zijn die Turkse koffiemachines van consumentenkwaliteit produceren, bieden wij een uniek product met onze professionele koffiemachines. Wij zijn het eerste bedrijf dat een professionele Turkse koffiemachine heeft ontwikkeld die kan concurreren met bekende commerciële Italiaanse espressomachines. Dit geeft ons een unieke positie in de markt en biedt kansen om ons te onderscheiden van andere spelers in de koffie-industrie.
Met deze investering willen we onze ambitieuze plannen realiseren om een Minimum Viable Product (MVP) te ontwikkelen en de vereiste certificeringen te behalen. Hiermee zullen we de eerste stappen zetten in de assemblage, marketing en verkoop van onze professionele Turkse koffiemachines. Daarnaast zullen we ons merk presenteren en promoten op belangrijke beurzen, evenementen en op sociale media om onze naamsbekendheid te vergroten.
De financiering zal ons in staat stellen om ons unieke product op de markt te introduceren en onze concurrentiepositie te versterken. Bovendien willen we door deze investering onze basis leggen voor toekomstige groei.
Onze oprichters hebben allebei een unieke set vaardigheden en ervaring die van onschatbare waarde zullen zijn voor het succes van ons bedrijf.
Onze oprichters heeft jarenlange ervaring in IT, design, elektronica en marketing. Zijn veelzijdige achtergrond stelt hem in staat om innovatieve oplossingen te bedenken en uit te voeren op alle gebieden van ons bedrijf.
De co-oprichter zal verantwoordelijk zijn voor marketing en verkoop. Met meer dan 6 jaar ervaring als hoofd verkoop en account management bij Dyson, heeft hij een bewezen trackrecord in het opbouwen en onderhouden van relaties met klanten en het leiden van succesvolle sales teams. Zijn expertise zal essentieel zijn bij het identificeren en bereiken van nieuwe markten en het opzetten van sterke verkoopkanalen voor onze producten.
In de afgelopen vijf jaar hebben we €150.000,- in ons bedrijf geïnvesteerd en met plezier hard gewerkt aan de ontwikkeling van de allereerste professionele Turkse koffiemachine ooit.
We hebben meer dan twee jaar alleen al aan het ontwerp gewerkt om ervoor te zorgen dat het een tijdloos, iconisch en uniek design heeft. Dit zal niet alleen zorgen voor een onvergetelijke start, maar ook hogere marges mogelijk maken.
Omdat er geen directe concurrenten zijn buiten de fabrikanten van consumenten Turkse koffiemachines, hebben we de ruimte, tijd en kans om een stevige positie in de markt te veroveren. Om dit te bereiken hebben we het volgende gedaan:
Om onze positie verder te versterken, zijn dit onze volgende stappen:
Momenteel zijn we op zoek naar een financiering van minimaal €500.000,- om het MVP te realiseren. Bij het ophalen van de maximale investering van €3.000.000,- zullen we de hierboven genoemde vervolgstappen uitvoeren en onze positie in de markt verder versterken.
"*" geeft vereiste velden aan
Deze onderneming introduceert een hippe manier van adverteren waarbij de concurrentie minimaal is! Wij hebben een formule on...
Kenmerken
Type klant:
Deze onderneming introduceert een hippe manier van adverteren waarbij de concurrentie minimaal is! Wij hebben een formule on...
Venture Capital verbindt investeerders met organisaties die op zoek zijn naar kapitaal. Hierdoor onderstaan kansen tot groei en nieuwe innovaties.
Tel: 030-300.32.27
info@venturecapital.nl
Vredehofstraat 1, 3761 HA Soest
Design by SDG Works