Beschrijving onderneming:
Deze startup levert een abonnementsdienst voor menstruele goodieboxen. Op het platform van deze startup kan je zelf je menstruele goodiebox personaliseren en jouw eigen bezorgmoment bepalen. Dit bezorgmoment kan volledig afgestemd worden op de menstruele cyclus van de klant. Verder levert deze startup alleen maar duurzame producten in de goodieboxen en werken ze met een beloningssysteem. |
Business Model:
Abonnement verkoop op maandelijkse basis. |
Type klant:
B2C
Gewenst type investeerder:
Angel investor
USP’s:
– Volledige personificatie; – Goedkoper dan de winkel maar zelfde kwaliteit; – Thuisbezorgd volgens persoonlijk cyclus. |
Benodigd Kapitaal:
€125.000,- |
Investeringsbehoefte:
Marketing, bekostigen van groeipotentieel en full time founders fee |
Sector:
E-Commerce; Consumentengoederen
Bedrijfsfase:
Early Growth
Aantal founders:
4
Aantal huidige werknemers:
5-25
Maandelijkse omzet (huidig):
€2.500,- |
Omzet (Prognose) komende 12 maanden:
€100.000,- |
Omzet (Prognose) maand 13 – 24:
€750.000,-
Huidige maandelijkse kosten:
€2.300,-
Reeds toegezegde financiering:
€75.000,- Toegezegde financiering in de vorm van marketing uren door extern markering bureau |
Vervolgfinanciering verwacht binnen 24 maanden:
Ja