Er is een bewezen enorme vraag naar gezonder, duurzamer en snel eten vanuit met name de millennial doelgroep. Deze startup onderscheidt zich door aan deze vraag te voldoen. Ze zijn al 2 jaar operationeel en hebben ruim 50.000 maaltijden verkocht en worden ontzettend hooggewaardeerd online (4.7+). De verkoop is zowel fysiek, pick-up & delivery. Het gaat met name om Aziatisch geïnspireerde warme maaltijden. De huidige founder zoekt een co-founder die hem kan helpen bij het verder opschalen van zijn bedrijf. |
Business Model:
Een fast-food business model, met extra nadruk op afhaal- en bezorging. Ze verkopen producten direct aan klanten met 75% marge. |
Type klant:
B2B & B2C
USP’s:
Zeer goede waardering online, zeer hoge ‘recurring orders’, kortom veel tractie. |
Gewenst type Co-founder / Partner:
Marketing; Technisch; Overige
Wat wordt er verwacht van een nieuwe co-founder/partner:
Er zijn enkele rollen te vergeven, met name een operationeel vaardig persoon is zeer welkom. |
Investering:
Ja
Sector:
Food; Horeca; Impact
Bedrijfsfase:
Early Growth
Aantal huidige founders:
1
Aantal huidige werknemers:
3