Beschrijving onderneming:
Deze startup is gestart om hoogwaardige attractie concepten aan te bieden in binnensteden én evenementen centra. De eerste show is zal een dance music experience in Breda worden, te openen in het tweede kwartaal van 2022. In deze belevingsattractie ondergaan 45.000 bezoekers per jaar een unieke ervaring als top-DJ.
De experience maakt zowel voor de fysieke bezoekers als voor het digitale netwerk impact, door unieke content te genereren, die gedeeld wordt op social media en zorgt voor een continue stroom aan nieuwe bezoekers.
De beleving sluit aan op de zoektocht van vooral jonge mensen naar nieuwe, authentieke ervaringen in hun vrije tijdsbesteding. De ervaring van de bezoeker is compleet gepersonaliseerd door slimme technieken en het inzetten van hosts. Uiteindelijk gaan ze naar huis met persoonlijk gegenereerde video content.
Business Model:
Ticketverkoop, groepsboekingen, horeca, supplementen en advertentie inkomsten |
Type klant:
B2B & B2C
Gewenst type investeerder:
Angel investor en Incubator/accelerator
USP’s:
Vernieuwend entertainment concept binnen bekende leisure markt met directe potentie voor internationale expansie. |
Benodigd Kapitaal:
€150.000 (410.000,- voldaan van de totale ronde (€660.000,- )) |
Investeringsbehoefte:
Het benodigd kapitaal richt zich op het succesvol exploiteren van de eerste vestiging in Breda. De experience opent haar deuren in een 350 m2 horeca ruimte in de drukte winkelstraat van de stad. Binnen dezelfde ruimte is er voor de liefhebbers de mogelijkheid om workshops te volgen en te genieten van een drankje ‘achter de schermen’.
Sector:
Leisure en Horeca
Bedrijfsfase:
Seed
Aantal founders:
1
Aantal huidige werknemers:
1-5
Maandelijkse omzet (huidig):
€0,- |
Omzet (Prognose) komende 12 maanden:
€1.149.111,- |
Omzet (Prognose) maand 13 – 24:
€1.149.111,-
Huidige maandelijkse kosten:
€0,-
Reeds toegezegde financiering:
€375.000,- |