Beschrijving onderneming:
Deze startup verbindt leveranciers en verkooppunten digitaal, niet fysiek. De directe relatie tussen leverancier en verkooppunt bestaat uit een fysieke proces dat nog onvoldoende gedigitaliseerd is, en is daardoor traditioneel, inefficiënt en vooral eenzijdig. Vanuit de persoonlijke ervaringen van de founder weet hij hoe bedrijven (en verkooppunten) worstelen met deze micro relaties. Het is hoog tijd om hier wat aan te doen!
|
De oplossing die deze startup hiervoor heeft bedacht bestaat uit een multi-competitor platform waar leveranciers en verkooppunten zich aan verbinden zodat;
– ze direct en efficiënt met elkaar in verbinding staan.
– er geen fysieke interacties meer nodig zijn.
– beide hun markt kunnen vergroten om zelf te groeien.
Business Model:
Een licentiemodel op maand/jaarbasis |
Type klant:
B2B
Gewenst type investeerder:
Angel investor en/of Venture Capitalist
USP’s:
Dit is het eerste bedrijf in de markt met een multi-competitor platform die leverancier en verkooppunt volledig digitaal koppelt. |
Benodigd Kapitaal:
€125.000,- |
Investeringsbehoefte:
€100.000,- (ontwikkeling platform) en €25.000,- (markt adoptie) |
Sector:
Horeca en Retail
Bedrijfsfase:
Pre-seed
Aantal founders:
2
Aantal huidige werknemers:
1-5
Maandelijkse omzet (huidig):
€0,- |
Omzet (Prognose) komende 12 maanden:
€150.000,- |
Omzet (Prognose) maand 13 – 24:
€1.000.000,-
Huidige maandelijkse kosten:
€0,-
Reeds toegezegde financiering:
€0,- |
Ervaring:
De ene founder heeft 3+ jaar ervaring in de branche (ervaring in ontwikkelen Business Intelligence projecten Field Sales). De andere founder heeft 3+ ervaring als Content Redacteur en +7 jaar sales ervaring. |