Recent verschenen: ‘Impact door Innovatie’, een praktisch handboek om juist nu te vernieuwen
Beter voorbereid te zijn op het onverwachte? Weten wat je nu moet doen om morgen het verschil te maken en zo de concurrentie voorblijven?
Het eerste boek van Annelies Huisingh ‘Impact door Innovatie’ brengt innovatie dichtbij. Door de fun van vernieuwing te omarmen en het onderdeel te maken van je dagelijkse routine wordt zichtbaar dat de weg naar vernieuwing makkelijker is dan je soms wel denkt.
Succesvol vernieuwen, innovatief werken en innovatie(f) organiseren: een totaalproces wordt aangereikt om werk te maken van innovatie. Het geeft de handvatten om de bedrijfsstrategie met de innovatiestrategie te verbinden en legt een blauwdruk neer die je stap voor stap meeneemt door het totale innovatieproces. Diverse modellen worden uiteengezet en naast elkaar gezet om de verschillen toe te lichten. Templates worden aangereikt om je te helpen het proces vorm te geven. Het bevat veel praktijkcases en hulpmiddelen en zal je inspireren maar vooral helpen om innovatie tot een succes te maken.
Annelies Huisingh RM MBA is directeur van Anmacom B.V.: Een netwerkorganisatie voor strategisch marketing advies, innovatie en interim management. Via innovatiehandboek.nl helpt zij organisaties met het vergroten van hun innovatiekracht.
Zij heeft ruim 25 jaar ervaring als manager, directielid en adviseur in Marketing en Innovatie bij toonaangevende bedrijven als Henkel, Unilever, FrieslandCampina, RedBull en SaraLee/DE. Met haar passie voor vernieuwing heeft zij inmiddels vele bedrijven ondersteund met het vergroten van hun innovatiekracht. Annelies is auteur van Impact door Innovatie.
Meer informatie: