Gepersonaliseerde haarverzorging

30 september 2022

Iedereen is uniek, ieder haar is uniek net als onze vingerafdruk. Iedereen heeft individuele behoeften en wensen, ook als het om haar gaat. Er is steeds minder behoefte naar ‘one size fits all’ producten. Met deze gedachte zijn de ondernemers van dit bedrijf aan de slag gegaan en hebben zij een nieuw concept ontwikkeld. Ze maken voor jou een op maat gemaakte shampoo en conditioner die er alles aan doet om jouw haardoelen te bereiken.

De startup is een innovatief en luxe beauty merk dat gelooft dat de ware schoonheid naar boven komt zodra het persoonlijk wordt. Jouw unieke haarwensen worden vertaald in kwalitatieve en vegan samenstellingen, geformuleerd om jouw haardoelen te bereiken. Een product dat haarbeloftes waarmaakt, alleen gemaakt voor jou en je weg laat dromen met een spectrum van hemelse geuren om uit te kiezen. Uiteraard met eigen naam op de fles.

Een beauty merk dat doet waar het voor staat, mensen inspireert en de tijd ver vooruit is. De productie is deels geoutsourced en wordt in eigen laboratorium voltooid. Het product is geregistreerd bij de CPNP van de EU.

Business model:

Online – direct to consumer (marges bedragen +/- 80%)

Type klant:

B2C

Gewenst type investeerder:

Venture Capitalist, Angel Investor, Adviseur, Strategische investeerder

USP’s:

– Gepersonaliseerde haarverzorging;

– Op maat gemaakt;

– Vrij van microplastics, sulfaten en siliconen!

Benodigd kapitaal:

€250.000,-

Investeringsbehoefte:

100% Marketing – inhuren van het beste digital agency

Sector:

Consumentengoederen, E-Commerce

Bedrijfsfase:

Seed

Aantal founders:

2

Aantal huidige werknemers:

0

Ervaring founders:

Na een start als kapper en een lange carrière van meer dan 20 jaar in de cosmetica industrie, hebben de broers (i.e., de founders) van deze onderneming, een droom: een eigen cosmeticamerk ontwikkelen. In 2011 kwam deze droom van de broers uit en richtten zij een cosmeticamerk op. Dit bedrijf gelooft in schoonheid aan de buitenkant, maar échte schoonheid ontstaat door net zoveel zorg te besteden aan je inner beauty. Desbetreffende onderneming is uitgegroeid tot een Dutch lifestyle merk met verschillende verkooppunten in Nederland en is inmiddels in 10 verschillende landen vertegenwoordigd. De founders hebben recent een nieuwe BV opgericht met het nieuwe concept van deze ondernemingspropositie (gepersonaliseerde haarverzorging).

Maandelijkse omzet:

€0,-

Omzet (prognose) komende 12 maanden:

€500.000,-

Omzet (prognose) maand 13-24:

€1.500.000,-

Huidige maandelijkse kosten:

€2.500,-

Overige relevante informatie:

Er is +/- 165.000 EUR aan eigen vermogen door de founders ingelegd.

"*" geeft vereiste velden aan

Interesse? Wij verbinden je graag!

Naam*

Volg ons

Recente plaatsingen

Meld je hier aan voor onze nieuwsbrief om periodiek op de hoogte te blijven van het aanbod op ons platform.


Andere interessante plaatsingen

Patented drug detection solutions

Patented drug detection solutions

Making society and the night-time economy safer, by reducing drink spiking and drug related crime. This company is an...

Over Venture Capital

Venture Capital verbindt investeerders met organisaties die op zoek zijn naar kapitaal. Hierdoor onderstaan kansen tot groei en nieuwe innovaties.

Bellen:

Tel: 030-300.32.27

Mailen:

info@venturecapital.nl 

Bezoeken:

Vredehofstraat 1, 3761 HA Soest

Design by SDG Works

Scan de code