Beschrijving onderneming:
Nieuw uniek horeca & entertainment concept in Europa met 12 privé themakamers. De volgende aspecten maken deze propositie uniek: Er wordt gebruik gemaakt van twee verschillende ruimtes: Om deze startup tot een succes te brengen zal er met verschillende groeipartners worden samengewerkt, waaronder MVRO, DR Motion Design, Chefs Culinar en Mediamarkt. |
Business Model:
Directe verkoop diensten en producten |
Type klant:
B2B & B2C
Gewenst type investeerder:
Angel investor; Venture Capitalist
USP’s:
Nog niet op de markt in Europa en ingespeeld op de gastbehoeftes van nu (privé optrek). |
Benodigd Kapitaal:
€150.000 (totale ronde is 800.000,-, 650.000,- is al geïnvesteerd door derde) |
Investeringsbehoefte:
Verbouwing €600.000, opening bedrijf €50.000, marketing €50.000, aanname nieuw personeel €50.000, liquiditeitsmiddelen €50.000. |
Sector:
Horeca; Leisure
Bedrijfsfase:
Seed
Aantal founders:
2
Aantal huidige werknemers:
1-5
Ervaring:
Ervaring als ondernemer en in de branche. |
Maandelijkse omzet (huidig):
n.v.t. |
Omzet (Prognose) komende 8 maanden:
€3.000.000,- |
Omzet (Prognose) maand 13 – 24:
€5.300.000,-
Huidige maandelijkse kosten:
€20.000,-
Reeds toegezegde financiering in deze ronde:
€30.000,- |
Overige relevante informatie:
Founders hebben al €100.000 geïnvesteerd en €30.000 door derden in een eerdere ronde. |

