Beschrijving onderneming:
De startup heeft een eetbeker ontwikkeld dat een oplossing is om onderweg gemakkelijk van lepelbaar eten te kunnen genieten; bijvoorbeeld om muesli te ontbijten in de auto op weg naar werk. |
Business Model:
Directe verkoop van fysiek product aan klanten. Online, via retail of zoals Dopper in de gifting markt. |
Type klant:
B2C
Gewenst type Co-founder / Partner:
Marketing; Commercieel
Investering:
Nader te bespreken
USP’s:
Uniek product |
Sector:
Consumentengoederen
Bedrijfsfase:
Pre-seed
Aantal founders:
1
Aantal huidige werknemers:
1-5
Overige relevante informatie:
Achtergrond van de founder is technisch (Industrieel Ontwerpen aan TU Delft, product ontwikkelaar bij Philips/Pezy en nu freelance). Ontwikkeling is tot nu toe volledig zelf gefinancierd en in eigen tijd gedaan. Momenteel is er financiering middels via freelance klus voor de eerste spuitgiet matrijzen bij een bevriende matrijsmaker en met een subsidie voor overige onderdelen. Eind 2021 volgt een eerste kleine launch. Er wordt een commerciële partner gezocht die dit product kan helpen schalen nadat de pilot launch de markt gevalideerd heeft. Mogelijke scenario’s na pilot launch in overleg met partners en afhankelijk van resultaten van de pilot. |