Beschrijving onderneming:
Deze startup biedt een social media platform voor persoonlijke ontwikkeling. Het doel van deze startup is om een betrouwbaar en toegankelijk online platform aan te bieden, waardoor leden hun horizon laagdrempelig verbreden en perspectief vergroten in de huidige constant veranderende wereld. Tijdens een periode waarbij alles steeds meer op afstand gebeurd biedt dit platform een uitkomst. Hun initiële markt ligt bij universiteit studenten, waardoor de target market in 4 landen alleen al op meer dan 3 miljoen gebruikers ligt. |
Business Model:
– SaaS – Social Media & Service (Ads & Data) – Platform Economy (Commissies) |
Type klant:
B2C & B2B |
Gewenst type investeerder:
Angel investor
USP’s:
Doelgericht, baanbrekend, innovatief, verbindend en ambitieus |
Benodigd Kapitaal:
€100.000 – €500.000 |
Investeringsbehoefte:
Momenteel zal de financiering vooral gebruikt worden voor het opzetten van het product zelf: de app en web omgeving. Zowel technologisch als personeel. Hierna gaan ze kijken naar een marketing budget voor hun wereldwijde campagne. |
Sector:
B2C Software; Media, Reclame & Communicatie
Bedrijfsfase:
Pre-seed
Aantal founders:
2
Aantal huidige werknemers:
5-25
Omzet (huidig):
0 |
Omzet (Prognose) komende 12 maanden:
0 |
Omzet (Prognose) maand 13 – 24:
€500.000
Huidige maandelijkse kosten:
€4.000
Reeds toegezegde financiering:
0 |
Is er door de ondernemers reeds een investering opgehaald bij derden voor de betreffende onderneming?:
Nee |
Wordt er binnen 24 maanden nog een vervolginvestering verwacht?:
Ja |