DAM Seltzer is een nieuw merk van Hard Seltzer, het nieuwste populaire alcoholische drankje uit Amerika, gespecificeerd voor de Nederlandse markt. Naar succes van merken zoals White Claw en Truly introduceert het team (3 founders) DAM Seltzer in Nederland; een alcoholisch drankje met prikwater en een natuurlijke fruitsmaak. Het komt handig in een 25cl blikje en met 5% alcohol, maar 70 calorieën, geen suikers, geen koolhydraten en geen gluten, is het de ‘gezondere’ of ‘lichtere’ versie van bier. Perfect voor de millennials die steeds meer bezig zijn met hun gezondheid en calorie inname, maar nog wel willen genieten van een avondje sociaal drinken.
Benodigd Kapitaal:
€ 150.000,-
Sector:
Food
In welke fase bevindt de organisatie zich?
Seed
Omzet (Historisch & Prognose):
n.v.t.
Investeringsbehoefte:
Een revolving credit met een cap van €150.000 zodat we onze productie batches kunnen financieren.
Aantal founders:
3
Aantal werknemers:
1-5
EBITDA (Historisch & Prognose):
n.v.t.
Gewenst type investeerder:
Angel