Populair drankje uit Amerika

3 September 2020

Download PDF

Dit profiel is niet meer beschikbaar

Reageren op dit profiel is op dit moment niet mogelijk.

DAM Seltzer is een nieuw merk van Hard Seltzer, het nieuwste populaire alcoholische drankje uit Amerika, gespecificeerd voor de Nederlandse markt. Naar succes van merken zoals White Claw en Truly introduceert het team (3 founders) DAM Seltzer in Nederland; een alcoholisch drankje met prikwater en een natuurlijke fruitsmaak. Het komt handig in een 25cl blikje en met 5% alcohol, maar 70 calorieën, geen suikers, geen koolhydraten en geen gluten, is het de ‘gezondere’ of ‘lichtere’ versie van bier. Perfect voor de millennials die steeds meer bezig zijn met hun gezondheid en calorie inname, maar nog wel willen genieten van een avondje sociaal drinken.

Benodigd Kapitaal:

€ 150.000,-

Sector:

Food

In welke fase bevindt de organisatie zich?

Seed

Omzet (Historisch & Prognose):

n.v.t.

Investeringsbehoefte:

Een revolving credit met een cap van €150.000 zodat we onze productie batches kunnen financieren.

Aantal founders:

3

Aantal werknemers:

1-5

EBITDA (Historisch & Prognose):

n.v.t.

Gewenst type investeerder:

Angel



Volg ons

Recente plaatsingen

Meld je hier aan voor onze nieuwsbrief om periodiek op de hoogte te blijven van het aanbod op ons platform.

Andere interessante plaatsingen

Discover more from Venture Capital

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading