Beschrijving onderneming:
Een online platform dat een directe verbinding legt tussen boeren en de consument zonder tussenpartijen. Het platform fungeert als een online marktplaats voor aan de ene kant de boeren en aan de andere kant de consumenten (B2C) en bedrijven (B2B). Het platform biedt boeren een kans op een gemakkelijke en goedkope manier direct aan de eindconsument te verkopen. Het platform biedt consumenten een kans op een gemakkelijk alternatief om lokale, gezonde, organische producten te kopen. Daarnaast is het platform een kennis platform voor zowel consumenten als boeren met informatie over de oorsprong/het productieproces/recepturen van natuurlijke agrarische producten. |
Business Model:
Een maandelijkse subscriptie-model. 3 verschillende soorten subscripties met hoe uitgebreider de subscriptie de meer mogelijkheden en opties voor de boer. Inkomsten komen ook binnen door middel van transactie kosten op elke orders die geplaatst en betaald worden op het platform. |
Type klant:
B2B & B2C
Gewenst type Co-founder / Partner:
Marketing; Commercieel
Investering:
Nader te bespreken
USP’s:
Ontwikkeling van algoritmes voor de analyse van real-time data van voorraden van boeren om dit op tijd te communiceren aan consumenten. Ontwikkeling van lerend vermogen door op basis van gebruikersdata nieuwe analysestappen te kunnen maken om sneller en efficiënter inzichten aan boeren te kunnen geven over de wensen van de consument. Inzicht in de potentiële afzetmarkt en de benodigde investering om beoogde technologische oplossing te kunnen realiseren en ontwikkelen. |
Sector:
B2B Software; B2C Software; Agri
Bedrijfsfase:
Early Growth
Aantal founders:
2
Aantal huidige werknemers:
1-5